22555_Time_Hourglass

Îmi amintesc de momentele în care eu şi soţul meu (pe acea vreme prietenul meu) locuiam în oraşe diferite, iar apoi pentru o perioadă în ţări diferite. Abia aşteptam să îi aud vocea. Să ştiu că e bine. Doar noi ştim câte cartele am consumat, câte minute în şir stăteam de vorbă. Încercam să lungim timpul cât mai mult, doar să ne auzim unul pe altul. De dorul revederii nici nu mai zic.

Cred că aşa se simte şi Domnul. Îi e dor. Să renunţăm la planurile noastre, la dorinţele noastre, la zecile de activităţi şi să îi mai dăm un telefon. În cazul ăsta e bine de ştiut că minutele nu se termină. Poţi sta liniştit câte minute vrei de vorbă cu El.

Astăzi, în timp ce mă plimbam prin sat alături de o nemţoaică, la un moment dat mi-a spus ceva ce mi-a rămas în minte: „Ar trebui să ne rugăm, să ascultăm ce vrea Domnul să ne spună. Poate El nu vrea să facem anumite lucruri, pe care noi credem că trebuie să le facem. Ar trebui să Îl întrebăm ce să facem, să ne revizuim priorităţile.” Mamă a cinci băieţi. Vorbea din proprie experienţă. I-au trebuit mulţi ani să înţeleagă. A trebuit ca organismul ei să cedeze ca să se oprească. Nu a fost uşor.

Noi oamenii credem că trebuie să facem asta şi asta şi cealaltă. Toate. Şi ajungem la un moment dat goi pe dinăuntru pentru că nu am învăţat să ne oprim şi să comunicăm cu Dumnezeu. Da, trebuie să fim harnici. Avem numeroase responsabilităţi, dar ce se întâmplă cu sufletul nostru atunci când nu îi mai dăm hrana de toate zilele? Când pierdem esenţialul?

Nu-i de mirare că Dumnezeu tace. El ne aşteaptă. Să aibă cu cine vorbi. E plină Biblia de promisiunile Sale, iar cuvintele „Nu te teme” cred că sunt cel mai des folosite. Şi noi ne îngrijorăm. Ne căutăm singuri de lucru, doar cumva să ajungem la împlinire. Dar uităm prea des că împlinirea, pacea şi liniştea doar El ne-o poate da. Şi pentru asta e nevoie să Îl punem mai des pe agenda noastră. Atunci, poate vom auzi mai des acea voce blândă care ne spune în fiecare zi „Te iubesc cu o iubire veşnică..”.[1]

[1] Biblia, Ieremia 31.3

Leave a Reply

